Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
lub
- na adres e-mail: 2mazowiecki.us@mf.gov.pl
- telefonicznie na nr: 22 860 7117
- fax nr: 22 860 7105
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się.