Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście informuje, iż osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- korzystania z poczty elektronicznej,
- korzystania ze skrzynki podawczej epuap,
- przesyłania fax-ów.
W celu uzyskania innych form pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Drugi Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
ul. Jagiellońska 15
03-719 Warszawa
lub
- na adres e-mail: 2us.warszawa.srodmiescie@mf.gov.pl
- telefonicznie: (22) 51 13 501
- fax nr: (22) 51 13 502
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.