Izba Administracji Skarbowej w Warszawie informuje, że posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego do nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub jednostce samorządu terytorialnego.
- Nieodpłatne przekazanie składników majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w § 38 ust. 1 i 2 ww. Rozporządzenia.
- Darowizna składników majątku ruchomego może zostać dokonana dla podmiotów określonych w § 39 ust. 1 ww. Rozporządzenia.
- Wniosek o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę kierowany do Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Warszawie powinien zawierać dokumenty wymienione w § 38 ust. 4 i § 39 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.10.2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. 2021.578).
- Składniki niezagospodarowane w żaden ww. sposób zostaną zlikwidowane.
Jednostki zainteresowane przejęciem składników majątku proszone są o złożenie do dnia 20.06.2024 r. pisemnego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2B
01-513 Warszawa
mail: ias.warszawa@mf.gov.pl
Dodatkowych informacji udziela:
Pani Grażyna Grzesiak – tel. 22 56 18 364 (od pon. do pt. w godz. 7:30 do 14:00)
Załącznik:
Wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego: