Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego - 31.10.2024 r.

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego - 31.10.2024 r.

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego - 31.10.2024 r.

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, zgodnie z § 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U.2019.2004 ) informuje, że posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego do nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub jednostce samorządu terytorialnego.

  1. Nieodpłatne przekazanie składników majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w § 38 ust. 1 i 2 ww. Rozporządzenia.
  2. Darowizna składników majątku ruchomego może zostać dokonana dla podmiotów określonych w § 39 ust. 1 ww. Rozporządzenia.
  3. Wniosek o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę kierowany do Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Warszawie powinien zawierać dokumenty wymienione w § 38 ust. 4 i § 39 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.10.2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2303).
  4. Składniki niezagospodarowane w żaden ww. sposób zostaną zlikwidowane.

Jednostki zainteresowane przejęciem składników majątku proszone są o złożenie do dnia 06.11.2024 r. pisemnego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na adres:

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Alojzego Felińskiego 2B

01-513 Warszawa

e-mail: ias.warszawa@mf.gov.pl

Dodatkowych informacji udziela:

Pani Grażyna Grzesiak tel. 22 561 83 64 (od pon. do pt. w godz. 7:00 do 15:00)

  1. Ogłoszenie (pdf 185 kB)
  2. Wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego w Urzędzie Skarbowym w Płocku (pdf 198 kB)