Sprawy załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.
Procedury i terminy załatwania spraw określają następujące przepisy:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe.
Stan swojej sprawy sprawdzisz logując się do e-Urzędu Skarbowego lub na infolinii eMCeK nr 22 330 03 30 po potwierdzeniu tożsamości.