Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z rganami administracji publicznej, przy załatwieniu spraw w Pierwszym Urzędzie Skarbowym Warszawa-Śródmieście mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów,
- tłumacza języka migowego lub tłumacza - przewodnika.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona powinna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, za pomocą faxu), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się:
- na adres urzędu:
Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
ul. Lindleya 14,
02-013 Warszawa
- na adres e-mail: 1us.warszawa.srodmiescie@mf.gov.pl
- telefonicznie pod numerem (22) 58-46-106
- faxem na numer (22) 58-46-190
- elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP - /q99t1s8ksi/SkrytkaESP