Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie informuje, iż osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwieniu spraw w Urzędzie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów,
- tłumacza języka migowego lub tłumacza - przewodnika.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona powinna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomoca e-maila, za pomocą faxu), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2a
01-513 Warszawa
lub
- na adres e-mail:1mazowiecki.us@mf.gov.pl
- fax nr: 22 56 89 301.
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (jt. Dz.U. z 2017, poz. 1824).