Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Ciechanowie informuje, iż osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Ciechanowie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji
- publicznej ePUAP,
- przesyłania faksów.
Osoby niesłyszące i niedosłyszące w celu uzyskania pomocy w formie pośrednictwa tłumacza powinny zgłosić taką potrzebę - co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem, w dowolnej formie np.:
- pisemnie na adres:
Urząd Skarbowy w Ciechanowie
ul. Warszawska 58, 06 – 400 Ciechanów; - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e - mail: us.ciechanow@mf.gov.pl;
- telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej - nr 23 674 19 00;
- za pomocą faksu – nr 23 674 19 03
- ePUAP - adresy skrytek:
- /tr739x8ee3/skrytka
- /tr739x8ee3/korespondencja
- /tr739x8ee3/SkrytkaESP
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1824)