Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 r., osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej
ul. Stanisława Duboisa 1
07-300 Ostrów Mazowiecka
lub
- na adres e-mail: us.ostrow-mazowiecka@mf.gov.pl
- telefonicznie na nr: 29 645 20 00
- fax nr: 29 645 20 01
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1824).