Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Piasecznie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie mogą korzystać z pomocy, poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
- skrzynki podawczej e-PUAP
- bezpośrednio w formie papierowej złożone w Sali Obsługi Klienta Urzędu Skarbowego.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się:na adres:
Urząd Skarbowy w Piasecznie
ul. Energetyczna 5
05-500 Piaseczno
lub
- na adres e-mail: us.piaseczno@mf.gov.pl
- telefonicznie nr: 22 726 67 00
- fax nr: 22 726 68 54
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Na terenie Urzędu Skarbowego w Piasecznie znajduje się 8 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.W holu budynku Urzędu znajduje się ogólnodostępna toaleta dla osób niepełnosprawnych.W strefie zamkniętej dla podatnika znajdują się dwie windy, którymi przemieszczanie się możliwe jest tylko z pracownikami Urzędu.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1824).