Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Żurominie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Żurominie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie tzn. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie, przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp. - co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy w Żurominie
ul. Plac Piłsudskiego 4
09-300 Żuromin
lub
- Na adres e-mail: us.zuromin@mf.gov.pl
- Telefonicznie na nr: 22 6573256, 23 6573263, 23 6573276
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się /Dz.U. z 2017, poz. 1824/.