Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
W oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowanObsługa osób niepełnosprawnychia się (Dz. U. z 2017 r., poz. 1824), Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa-Mokotów informuje, że osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i w związku z tym wymagające pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym Warszawa-Mokotów, mogą korzystać z takiej pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:
- tłumacza języka migowego,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić taką potrzebę ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej lub za pomocą faksu), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem na adres:
Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów
ul. Postępu 16A,
02-676 Warszawa
lub
- na adres e-mail: us.warszawa.mokotow@mf.gov.pl
- telefonicznie: 22 50 20 215
- fax nr: 22 50 20 218
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.