Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa-Wawer informuje, iż osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym Warszawa-Wawer mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania innych form pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer
ul. Mycielskiego 21
04-379 Warszawa
lub
- na adres e-mail: us.warszawa.wawer@mf.gov.pl
- telefonicznie: 22 870 03 33
- fax nr: 22 870 57 19
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (jt. Dz.U. z 2017 r., poz. 1824).