Naczelnik Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście informuje, iż osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Trzecim Urzędzie Skarbowym Warszawa-Śródmieście mogą korzystać ze środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
1) tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
2) korzystania z poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP - www.epuap.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie),
3) przesyłania faksów.
Osoby niesłyszące i niedosłyszące w celu uzyskania pomocy w formie pośrednictwa tłumacza powinny zgłosić taką potrzebę co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem, w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) na adres:
Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście
ul. Lindleya 14
02-013 Warszawa
lub
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: 3us.warszawa.srodmiescie@mf.gov.pl
- telefonicznie na nr: 22 58 45 306
- fax nr: 22 58 45 312
W przekazanym do Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście zgłoszeniu należy wskazać wybraną metodę komunikowania się.
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.