Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
W oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1824), Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, że osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i w związku z tym wymagające pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Nowym Dworze Mazowieckim, mogą korzystać z takiej pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić taką potrzebę ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej lub za pomocą faksu), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem na adres:
Urząd Skarbowy Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Legionów 7
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
lub
- na adres e-mail: us.nowydwor-mazowiecki@mf.gov.pl
- telefonicznie na nr: 22 765 90 40
- fax nr: 22 765 90 99
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.