Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sochaczewie informuje, iż osoby mające trwale lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwieniu spraw w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystywanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów,
- poczty polskiej na adres:
Urząd Skarbowy w Sochaczewie
ul. Władysława Grabskiego
496-500 Sochaczew
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy w Sochaczewie
ul. Władysława Grabskiego 4
96-500 Sochaczew
lub
- na adres e-mail us.sochaczew@mf.gov.pl
- telefonicznie na nr 46 86 226 04
- fax nr 46 862 226 03
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się ( t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1824)
Osobą wyznaczoną w Urzędzie do udzielania pomocy niepełnosprawnym klientom Urzędu jest:
Pani Wanda Przybylska Kierownik Referatu Obsługi Bezpośredniej.
telefon kontaktowy: 46 862 26 04 w.23
e-mail: wanda.przybylska@mf.gov.pl