Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Na podstawie art. 9 ust. 3, art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2001 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (jt. Dz.U. z 2017 r., poz. 1824), Naczelnik Urzędu Skarbowego w Żyrardowie uprzejmie informuje, że z dniem 01.04.2012 r. osobom uprawnionym tj.: osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się:
1) zapewnia usługę pozwalającą na komunikowanie się z wykorzystaniem następujących środków wspierających:
a) korzystanie z poczty elektronicznej adres e-mail: us.zyrardow@mf.gov.pl,
b) przesyłanie wiadomości tekstowych SMS lub MMS na telefon komórkowy 601 922 665,
c) przesyłanie faksów na nr 46 855 35 56 w. 115,
2) określa formę zgłoszenia chęci skorzystania z dostępu do świadczenia usługi tłumacza PJM, SJM i SKOGN na pisemną z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się zawartych w pkt 1 lub za pośrednictwem poczty.
Zgłoszenia należy dokonać co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych na adres:
Urząd Skarbowy w Żyrardowie,
ul 1 Maja 49A
96-300 Żyrardów
lub
- na adres e-mail: us.zyrardow@mf.gov.pl
- telefonicznie: 46 855 35 56 wew. 183 lub 114
- fax nr: 46 855 35 56 wew. 115