Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa - Ursynów informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 r. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym Warszawa - Ursynów mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
- tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
- korzystania z poczty elektronicznej,
- przesyłania faksów.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy Warszawa - Ursynów
ul. Wynalazek 3
02-677 Warszawa
lub
- na adres e-mail: us.warszawa.ursynow@mf.gov.pl
- telefonicznie: 22 54 86 808, 22 54 86 937,
- fax: 22 54 86 700,
- osobiście w siedzibie Urzędu: stanowisko operacyjno – informacyjne.
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (jt. Dz.U. z 2017, poz. 1824).